šlehnut si vedle
mároš787
Píchnul sem si pervitin, ae netrfil sem se do žíli a mám tam bouly. Co stim mám dělat, za jak dlouho mi to zmizí??? poradte prosím

Odpověděl: Aleš Termer
Dobrý den
Nepíšete jak dlouho už tu bouli máte a jak vypadá. Pokud je to jenom malá boulička, která se udělá hned po vpichu.Počkejte do druhého dne jestli se nevstřebá. Tkáň je vždy méně prokrvená než žíla a je možné, že se vám v tom místě uchytí nějakí infekce. Pokud ano, obvykle se boule zvětší je červená a teplá. Stane se z ní takzvaný absces. Nebo se může zapálit část nebo celá končetina - rudý pruh který postupuje po končetině směrem vzhůru. Ta je pak červená, horká a opuchlá. Pak je vždy lepší vyhledat lékaře. Domácí léčení nemusí dopadnout dobře. Může skončit ztrátou končetiny, nebo otravou krve.
Kdyžtak napište jestli například  používáte škrtidlo či nikoli, a jestli pro kontrolu, že jste v žíle, natahujete krev do stříkačky. Což jsou vcelku zásadní pomůcky, které možnost "dát si vedle" výrazně omezují. Mohl byste se tomu do budoucna vyhnout.