marihuana
maruškap
Je možné aby s kouřením marihuany sám přestal kouří nepravidelně.Chce ukončit školu že ho nebaví a přestoupit na jinou,ale mam strach že stejně když mu umožním přestup tak přestane do ní chodit. Mam o něho strach mam jen jeho a bojím se že o něj příjdu chtěla bych mu hrozně pomoc a nevím jak.Problém záškoláctví a kouření jsme probrali jak po dobrém tak příkazem a zákazem i povídáním jak z dospělím ale nic nepomáhá.Trvá to asi pul roku a je to pro mě velká psychická zátěž už to nevydržím nemohu se soustředit v práci atd.Jak pomoc

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
jelikož jsem před malou chvílí odpověděla dotaz - psán pod velmi podobným autorem a totožným názvem dotazu, předpokládám, že jde o jednoho pisatele.
Zde již uvádíte město, uvádím tedy kontakt na Kontaktní centrum v Plzni. K-centra poskytují mimo jiné, i bezplatné, nezávazné a anonymní služby rodinným příslušníkům a dalším blízkým osobám. Nebojte se jich využít. Jak jsem již psala ve své předešlé odpovědi, v osobním kontaktu je jistě více prostoru a pomoc je tedy v tomto směru účinnější... Doporučuji si na uvedené číslo předem zavolat a termín první konzultace si dohodnout.
Kontaktní centrum
Centrum protidrogové prevence a terapie, o. p. s.
Havířská 11
Plzeň
telefon: 377421374
fax: 377421374
Mgr. Dagmar Špillerová
http://www.cppt.cz
Zde na tomto odkaze jsou veškerá zařízení pracující s uživateli drog v Plzni:
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Mějte se hezky. Přeji, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.