mariuhana
maruš p
Jsem matka dospívajícího syna přišla jsem že začal kouřit marihuanu.Mam velký strach o syna nevím jak mu pomoc. Znám jména chlapců co jsou vtom také zapleteni i jména co jim to prodávají.Nevím co mam dělat jesli si je mam ve škole nechat zavolat a řešit to snima aby věděli že otom jako rodiče víme a nebo jim nic neříkat. Syn to kouří zhruba pul roku nepravidelně je to vždy poznat,ale nevím jestli mam vyhledat už odbornou pomoc a nebo je možné že stím přestane sám.Mam velký strach mam jen jeho.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Vaše obavy jsou naprosto pochopitelné. Rozhodně než začnete jednat, doporučuji spojit se s odbornou pomocí, kterou zařízení poskytující služby uživatelům nelegálních drog nabízí i blízkým osobám a především rodinným příslušníkům.
Netuším, kde žijete. Pokud by pro Vás nebyl problém Praha, můžete se obrátit na naše zařízení a na kolegyni, které se práci s rodiči věnuje /odkaz a kontakt níže/.
Zdali žijete někde jinde, napište prosím znova a uveďte, jaká města máte dobře dostupná, my Vám doporučíme jiné vhodné odborné zařízení v místě Vašeho bydliště. V osobním kontaktu budete mít mnohem více prostoru probrat vše co je třeba a poradit se, co by v dané chvíli bylo vhodné...
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
(poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy)
Školská 30
Praha 1
mapa
Telefon: 284 824 234
Fax: 284 824 235
GSM: 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Provozní doba: PO až PÁ 9,00 - 19,00
Více informací o zařízení k dispozici zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Zatím se mějte hezky, pokud by kontakt nevyhovoval, ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.