Pervitin
Elozabet
Dobry den,
chtela bych si dat ve ctvrtek s kamosem pervitin ale ne vnitrodelozne. Ale bojim se ucinku. Jake to je potom? Pozna se to na cloveku? Dokaze clovek delat jako by nic? Dosud mam zkusenosti jen s travou
Dekuju za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Vnitroděložně je do dělohy, spíše myslíte nitrožilně, tedy do žíly.
No, asi si přečtěte informace o pervitinu. To bych viděl jako základ. Hlavní akutní rizika - pokud bych postupoval dle častosti výskytu bude panická ataka (skončíte v nemocnici s bušením srdce a pocitem, že umíráte, ale stav není nebezpečný, je to jen psychické), pak nepochybně srdeční arytmie nebo problémy se srdcem a krevním oběhem (vypadá často podobně jako předchozí, ale může se objevit i vysoký krevní tlak, hypertenzní krize - stav je nebezpečný, můžete i zemřít) - odliší to EKG, vyšetření krevního tlaku, .... Pak se můžete setkat s toxickou psychozou - to by ale dávka musela být hodně vysoká, obvykle odezní do několika dní, vyjimečně za delší dobu, někdy jsou třeba léky.
Poznat se to pozná v závislosti na dávce - vysoká dávka je obvykle nepřehlédnutelná, běžná dávka je obvykle poznat řekněme 6-10 hodin od užití, pak efekt obvykle ustoupí.
Chovat se jakoby nic můžete, ale pokud si dáte dost, nelze to přehlédnout.
Nu, asi je to na vás, pokud byste se ptala po tom co udělat - nejsem si jist, jestli bych na vašem místě do toho šel. Navíc - většina našich klientů začínala drogocvou karieru právě takhle. Dali si s kámošem, ne nitrožilně nosem, pak ještě jednou, za měsíc, ... :-) Snad si to raději rozmyslete.