Jak to teda je ?
haluzak
Dobrý den, Jmenuji se Michal a bydlím v Ostravě. Tzn že s drogami mám zkušenosti od 13ti let do teď, ale jen stím rozdílem od ostatních že všechno zvládám.Viděl jsem na vlastní oči jak mi kamaráda zabil za 3 roky pervitin. Toco zažíval si neumíte představit.. vařil jsem snim tuto drogu v 15ti letech všude možně.. ano teď si jistě už říkáte že každy to zvlada každy to ma pod kontrolou... ale toto opravdu není můj případ.. Pervitin totiž tvrdím dodnes že otevírá oči, sním příjdete na pravdu a vymaníte se z omylu ve kterém žijete. Už od základní školy jsem odmítal přijmout tento zvrácený systém. Po základce jsem se bezproblémů po boku pervitinu vyučil zámečníkem. A v druhém ročníků jsem začal prodávat trávu.. tu prodávám doteĎ zcela beze strachu už jeto 6 let a zacelou dobu jsem nebyl ani jednou potrestaný, po nějaké době jsem si sestrojil malou pěstírničku a to se panečku děly věci tehdy mi došlo že nikdy vživotě nebudu pracovat ! zkrátka víte já nejsem blbý, nedopustim aby se země stala troska, a taky nejsem tak blbý abych tady dřel vedne vnoci za 12 tisíc když ze samotného prodeje mám vprůměru 15 čisteho, a když si to pěstuju tak vám to udělá 30 měsíčně čistého bez rizika že by povás šli. Proto se není čemu divit že se do práce nehrnu, přesto mě ale dosti štve dopad pervitinu na mé u tak drobné tělo.. přišel jsem dokonce i nato jak eliminovat 70% negativnich učinku... není to nic víc než nedostatek vitamínů a minerálů.. mám neskutečně mnoho znalostí právě kvůli tomu že jsem je všechny vstřébaval na pervitinu kdy jsem prostudoval tisíce stránek nejzajímavějších věcí. Beru pervitin 6 let marihuanu už 10 let... kouřím 11let .. ovšem už bych nebyl naživu kdybych nepřešel na vaporizaci tabáku i trávy... a víte jsem teda feťák, ztraceny , závislák dobře když myslíte ale pořád se mám omnoho lépe než všichni mí vrstevníci ! Nepracuji přesto se mám dobře.. oni dřou jak voli a nemaj co dohuby furt si stěžujou a nemaj dobrej život. Já tvrdím že mi pervitin neskutečně zvýšil intelekt, paměť, vědomosti, a celkově myšlení. Moje názory jsou správné, toleruji každého nebo vše co mi osobně nevadí.. A mám neskutečně rozvinut smysl pro spravedlnost a schopnost empatie. Velice mi vadí nespravedlnost a páchání zla na nevinných mnohdy i dětech. A ztoho mi stoupá adrenalin... a jak často vidím co se vesvětě a nejen tam i unás děje za peklo... kdy se marně zoufalí občané snaží dovolat spravedlnosti a jediné čeho docílí je výsměch. A lidi jak stádo ustrašených ovčanů se bojí a drži krok. Bojím se toho aby jednou ten vztek co mám naty hajzly co nás tady šikanují okrádají a tryzní, nepřerostl v cílený a velice rozsáhlý atentát kdy jednou provždy toto zastavím... protože nechápu vás všechny jak můžete být tak lhostejní a spokojeně si žít když kousek od vás otec bije dítě jen proto že nemá na chlast. Nebo se vám zabíjejí sebevraždou známí ve 20ti letech a jakoby nic.. UŽ MĚ ZDE PŘESTÁVÁ BAVIT ŽÍT, SLEDOVAT JAK KONČÍ MÍ KAMARÁDI JAKO TROSKY, BEZDOMOVCI, NA PROVAZE, ZOUFALÍ, V BASE... TOTO OPRAVDU NEMŮŽU SLEDOVAT..

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš "dotaz" je plný rozporů a tvrzení, se kterými by se asi dalo polemizovat a hrubě nesouhlasit. O to ale asi nestojíte. Ptáte se, jak nevnímat, co se okolo děje...vzhledem k tomu, že jste permanentně pod vlivem drog, těžko říct, jakou realitu to vlastně vnímáte. Možná byste se docela divil, jak vypadá skutečný život kolem Vás. Ale Vy jste si vybral tuhle "realitu" a jste s ní zřejmě dost spokojený. Ostatní si zase vybrali jiný život a je to jejich volba, možná si o Vás také leccos myslí...