suboxon
Raimond
DOBRY DEN.ZIJEM SKORO 15 ROKOV V SPANIELSKU.ASI PRED 10 ROKMI SOM BOL ZAVISLY NA HEROINE.POTOM SOM SA DOZVEDEL O METADONE A TAK SOM PRESTAL DROGOVAT A LIECIL SOM SA AMBULANTNE METADONOM.ASI PRED ROKOM SOM DOBROVOLNE ABSOLVOVAL DESINTOKSIKACIU.TERAZ SOM ASI ROK BEZ METADONU ALE UZIVAM SUBOXON.PROBLEM JE VTOM ZE CHCEM IST NA DLHSIU DOBU NA SLOVENSKO A NEVIEM KDE V LEKARNI MI PREDAJU SUBOXON.TU V SPANIELSKU MAM RECEPT A KAZDYCH 15 DNI SI IDEM KUPIT.POTREBUJEM IST K LEKAROVI???NESTACI MI NEAKY DOKLAD OD MOJHO LEKARA TU V SPANIELSKU?PORADTE MI .DAKUJEM

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den.
V prvé řadě bych vám ráda pogratulovala k tomu, že se vám podařilo vypořádat se s heroinem a přejít na substituční léčbu metadonem a posléze suboxonem. Určitě  jste si tím ušetřil spoustu komplikací v budoucnu, což je fajn.
A nyní k vašemu dotazu. Vzhledem k tomu, že přesně neznám slovenské předpisy pro vydávání opioidních léků osobám žijícím v zahraničí, doporučila bych vám obrátit se na kolegyně ze slovenské neziskové organizace Plan B, která rovněž poskytuje bezplatné webové poradenství v souvislosti s drogovou problematikou na Slovensku. Mimo jiné zde odpovídá také slovenská právnička, od které jistě dostanete kvalifikovanou odpověď. Tak jim napište, určitě stojí za to si opatřit potřebné informace, aby se člověk nedostal do zbytečných průšvihů. Zde odkaz http://www.drogyinak.sk/
Držím palce a šťastnou cestu.