zavislost na THC
smutná
Už delší dobu bojuji se zavislosti na mariuaně..vydržim to max tyden a pak mam deprese chodim po bytě a hledám zbytky šitu nebo nějaky nedopalek...vím že nic nemam ale hledám furt..skouším meditovat..cvičit...ale je to silnější než ja...mam chuť si pořešit zase tak za 1000 abych měla na měsíc pokoj ale to bych zase hulila v kuse...pořát brečím a snažim se na to nemyslet ale jak? :,( hulím už přes 5let opravdu se snažím...chci na lečení ale nejde to musím chodit do prace abych platila dluhy prosím napište mi jestli jsou nějaké prášky nebo něco děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
žádné prášky, které by Vám pomohly od závislosti na marihuaně bohužel nejsou. Je totiž především psychické povahy, jsou to prostě neodolatelné chutě. A kdybyste je něčím zahnala, vytloukáte jen klín klínem. Cesta vede přes terapii, léčbu, kde byste jednak zkusila vyřešit příčiny, proč se k marihuaně stále vracíte, také našla něco, co by Vám zaplnilo prázdné místo, které po ní po tolika letech ve Vašem životě zákonitě zbude a také zkusila něco udělat s depresemi, které Vás k ní znovu vedou a zároveň jsou jejím užíváním posilovány (je to nekonečný kolotoč). Chápu, že musíte platit dluhy a nemůžete si teď dovolit pobytovou léčbu. Snad byste ale zvládla ambulantně docházet po práci...?