pervitin
Petruna
Dobrý den.. mám menší problém... už třetím rokem beru pervitin. je mi 19. poslední dobou mám problém s tím že když si šňupnu tak chvilku je mi fájn.. ale pak nastanou muka tím že mě začně šíleně bolet hlava a jakože i pulsovat a nedá se to vydržet.. prášek na utlumení bolesti si vezmu málo kdy ptž se bojím to mixovat.. a když si ho vezmu tak to zabere.. chvilku to vydrží.. ale pak zase ani né za hodinu to začně zase šíleně bolet ... nevím co s tím... nemohli by ste mi nějak poradit prosím.. ?? nemuže to být třeba kvůli žvejkačkám ?? ptž žvejkám docela dost často a kolikrát mě bolí strašně čelist a někdy si myslím že mi to vystřeluje až do mozku... jo a jak bych mohla dát panty do původního stavu ?? už je mám prokousaný.. stačí vždycky špatnej pohyb a čelist se mi blokne kolikrát sem si ji málem vyhodila a to stačí třeba jen hodně otevřít pusu a nebo při líbání se mi to strašně seká co mám dělat ?? prosím

Odpověděl: Jakub Minařík
Šílená bolest hlavy z pulsací bude pravděpodobně souviset se zvýšením  krevního tlaku, ale mohlo by se jednat i o jiné komplikace. Pokud mohu mít dobré doporučení - zkuste zajít za svým lékařem, popsat mu příznaky a také okolnosti vzniku. Můžete se odvolat i na naši poradnu a na mě s tím, že je to průběh netypický a ta změna zneklidňující. Osobně bych vám asi nechat zkontrolavat tlak, srdce a ev. inicioval neurologické vyšetření, ev. vyšetření cévního systému mozku. Ty bolesti mohou soviset s nějakým defektem, který nemá co dělat s pervitinem, resp. není následkem užívánjí, ale abusus jej může zhoršit a ev. způsobit vážné komplikace.
Doporučoval bych a to dosti důrazně vyhnou se užívání pervitinu a také aktivitám, které výrazně zvyšují tlak krve.
P.s. Nejlépe by asi bylo vzít dotaz i odpověď s sebou. Vytiskněte si to. :-)