drogy, alkohol, nebo porucha
H
Dobrý den,
u dcery zjišťujeme zvláštní chování, které ji vystihuje v bujarém stavu a následně se dostává únava a s ní je spojeno velmi špatné vyjadřování až mumlání.
Vše trvá cca 3-4 hodiny. Alkohol z ni necítíme a samozřejmě tvrdí, že ji nic není a nic nekonzumovala. Je sebestředný cholerik,který vyčítá svému okolí bez servítku a v žádném případě nevidí problém u sebe.Její chování na nás působí velmi negativně až nás to psychicky bortí. Máme podezření, jestli její chování není ovlivněno drogou,kombinaci s alkoholem, nebo jestli to není nějaká nervová porucha. Prosím Vás o radu. Děkuji rodič

Odpověděl: Jakub Minařík
Mohlo by se jednat o nějakou látku s podobným efektem, jako alkohol. I když popis není úplně plastický, myslím, že to celkem sedí. Odhadoval bych na nějakou látku s krátkým poloasem a euforizujícím efektem - mohli by to být léky na spaní - stilnox například, z drog pak heroin - ale spíše bych odhadoval to prvé, u heroinu by bylo více příznaků, které byste viděli a navíc by pravděpodobně nikomu nic moc nevyčítala, na to je heroin moc euforizující. Nemá dcera předepsané léky na spaní?
Stran nějakého duševního a nebo neurologického onemocnění - popis mi nesedí na žádnou chorobu, tam nevím.