Marihuana
ssmss
Dobrý den, Nezletilí kamarád bere s ostatníma děckama marihuanu. Protože jsou to děcka převážně z naší třídy tak nás ostatní to už celkem štve. nikdo dospělí to neví a nechceme být práskači. proto nevíme co máme dělat a obracíme se na vaši poradnu.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že není jiné cesty, než mít odvahu a vzít na sebe odpovědnost. Pokud s tím chcete něco udělat, asi musíte celou situaci někomu vyložit a počítat s tím, že to co se pak stane může být i nepříjemné. Nicméně je pravděpodobné, že se s tím co se nyní dje a nelíbí se vám něco stane. Asi bych počítal s tím, že se to bude týkat nejen o vašeho nezletilého kamaráda, ale i o všech ostatních, kteří konopí kouří.
Doporučoval bych se obrátit na učitele, ke kterému máte důvěru, zkuste to probrat s vašimi rodiči, úplně nejlepší je to zkusit zkombinovat.
P.s. Víte, ony se věci nemění tak že se vám nelíbí a nebo že si v soukromí hudrujete. Pokud chcete změnu, musíte něco udělat. Je to tak se vším, s politikou, ve škole, ...