Mužu zkolabovat?
Martin
Dobry den, mam problem na ktery sem se ptal uz predtim a neodpovedeli ste mi. Kdyz hulim travu, tak se mi stava , ze mi hrozne rychle tluce srdce. Ale pamatuju si tak pred 2 lety sem to mel uplne v pohode. Muze to byt tim ze sem si zranil nohu a uz skoro rok vubec nebehal?...Jde nejak uklidnit to srdce abych nezkolaboval kdyz hulim?...Kdyz hulim tak se krasne odreaguju a vsechno takze bych v om chtel pokracovat...ne casto ale preci jen nekdy ale je to tezky kdyz se furt bojim ze se mi muze neco stat...co si o tom myslite?...Mel bych prestat?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, akcelerace tepu je jeden z nežádoucích efektů konopí. Pokud máte srdce zdravé, je pravděpodobné, že se nic dromatického dít nebude. Nicméně, existuje riziko arytmie, která může být i fatální. Stran toho běhu - ano, mohlo by to být tak, že trénovaný organismus bude na tohle reagovat jinak, než organismus netrénovaný. To je přirozené.
No, suma sumárum - pokud jste byl s tou nohou na operaci, je dosti pravděpodobné, že stav vašeho srdce bude dobrý, neboť předoperační vyšetření obvykle zahrnuje vyšetření srdce. Výsledky bude mít k disposici váš lékař a nepochybně se do nich může podívat. Jinak lépe je samozřejmě nehulit.