thc v moci
zuza
no kvalita travy je opravdu vysoka,ale mela jsem opravdu jen jednoho praska,hrozi mi ze kdyz na to prijdou tak me zavrou do berkovic,prosim nevim co mam delat spletla jsem si tu travu s cigaretou byla jsem uplne opila prosim pomocte mi nejak to vyresit dekuji za odpoved mam si koupit testy?nebo hodne pit nebo co...dekuji kontroluji mi jen moc zuza

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, omlouvám se za pozdní odpověď, nějak se nám dotazy teď nakupily. Test si můžete koupit, lze ho sehnat v lékárnách nebo na internetu (např. www.lekarna.cz), pak zjistíte, zda už je negativní či ne. Samozřejmě hodně tekutin, přiměřený pohyb a rozumná životospráva může pomoci, ale spíš nevýznamně - dobu, po kterou se dá THC detekovat, není možné bohužel výrazněji ovlivnit. Jen se nějak nerozumím tomu, proč byste měla jít v případě pozitivního testu na THC na hospitalizaci do psychiatrické léčebny? Můžete mi k tomu napsat víc?
Zatím držím palce. A jen závěrem dodávám, že pokud máte nějaké psychické problémy nebo předchozí zkušenost se závislostí, tak samozřejmě není ideální kouřit marihuanu, ale ani se opít tak, že nerozeznáte jointa od cigarety...