vysazení metadonu v těhotenství
zuzasally
Dobrý den,jsem ve 27.týdnu těhotenství a dávku jsem měla 0,5ml denně.od neděle 27.5.2012 jsem skončila léčbu.chtěla bych se zeptat zda tím nemůžu malému ublížit a zda se narodí s abstinenčním syndromem.děkuju za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud jste končila léčbu, tož soudím, že vás viděl nějaký kolega, neboť jste se léčila v substitučním programu a snižování a vysazení naplánoval. Takže bych očekával, že to bude OK. Pokud jste užívala 0,5 ml, tak pokud budu vycházet z koncentrace která se běžně užívá, je to poměrně malá dávka a těhotenství, vás, plod, by ohrozit neměla. Pokud budete rozit v řádném termínu, tak bych nečekal ani odvykací stav u novorozence, bude už dávno čistý. Tak a teď nerelapsovat, starat se o sebe a kdyby se něco dělo, napište a nebo zajděte za kolegy. Lépe hned. :-)
Ať jste zdraví. :-)