srdečni problem?
Sam
Dobry den. Mam jednu otazku ohledne marihuani...predtim sem ji v pohode hulil a nic mi nebylo a v posledni dobe jsem si vsiml, ze kdyz ji hulim tak me hrozne rychle tluce srdcce treba 4-5 hodin v kuse..nevite cim to muze byt?...hulit bych chtel dal je to super ale chtel bych to srdce nejak spomalit at neskolabuju :)...dekuju

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
někdy se takové problémy po kouření marihuany vyskytnou. Je potřeba navštívit lékaře a zkontrolovat srdeční činnost, aby se vyloučil vážný problém. Poměrně často jde o psychickou potíž, tedy srdce je v pořádku, ale hlava "vytvoří" problém. K tomu se obvykle přidávají problémy s dýcháním, pocit dušnosti, případně nepravidelností srdeční činnosti, někdy dokonce pocit, že člověk zkolabuje, strach o život. Všechna lékařská vyšetření velmi často skončí bez nálezu. Není ale dobré to podcenit, a proto je třeba se nechat vyšetřit, nejlépe natočit EKG.