tráva
Lama
Děkuji za odpovědi. Víte, ještě mě napadlo zajít za výchovnou poradkyní, i když si myslím, že na gymplu by se to začalo strašně řešit.nevím, co si o tom myslíte?? Děkuji L.

Odpověděl: Jana Marečková
Zdravím vás.
Nu, pokud máte k výchovné poradkyni důvěru a máte pocit, že by vám pomohlo svěřit se a situaci s ní probrat, tak to udělejte. Nicméně je potřeba počítat s tím, že škola může ohledně vašich problémů pravděpodobně kontaktovat vaše rodiče. Navíc bych tipovala, že výchovná poradkyně by se vás také snažila nasměrovat na odbornou pomoc, což s ohledem na psychické potíže, o kterých jste se zmiňovala v minulých dotazech, je zcela na místě. Záleží na vás, jaká varianta je pro vás nejschůdnější, zda chcete, aby se vaši rodiče o problémech, které vás trápí, dozvěděli od vás samotné nebo prostřednictvím dalšího člověka. A nebo jestli budete čekat, až se to nějak provalí "samospádem". Záleží samozřejmě také na tom, jak se aktuálně cítíte a jak to vypadá s vaším nadužíváním marihuany.
Držím palce a klidně dejte vědět, jak jste se rozhodla. Opatrujte se.