Co se ukáže,prosím?
Adéla
Dobrý večer!
Prosím Vás, já jsem Vám před chvílí psala,ale nevím,jestli přesně.
Víte, chci se zeptat,jestli se ukáže \"panadol extra\" v testech, v odběrech (nevím,přesně,co se dělá) při příjmu na detox, prvních pár dní.
Jedna kamarádka tvrdí, že ne, ale já si nejsem jistá. Proto jsme si říkaly, že se Vás přeptáme, abyste nás rozsoudily.
Vím, že panadol extra (s kofeinem) není žádná droga, ale zajímalo by mě, co v odběrech zkoumají.
Předem děkuji za odpověď
Adéla

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás.
Při příjmu na detox se posílá vzorek moči na spektrální analýzu na chromatograf, což je velice detailní rozbor, daleko přesnější a podrobnější, než ty běžně prováděné sadami testů či multitestů které jsou běžně k dostání v lékárnách (orientační testy z moči).
Nicméně léky s obsahem kofeinu se jistě zjišťovat nebudou, neb kofein je v tomto případě látka, která není v rámci testů tak podstatná jako přítomnost nelegálních drog či jiných psychoaktivních léků (benzodiazepiny a pod.).
Z Vašeho dotazu si nejsem jistý, zda se ptáte pouze ze zvědavosti nebo proto, že Vy sama byste měla nastoupit na detox. Každopádně, pokud se jedná o druhý případ, tak se na nás můžete kdykoli obrátit s dotazem na informace týkající se detoxifikace a následné léčby.
Přeji hodně štěstí.
Amrit Sen.