Znovu na dně
ichbinich
Dobrý den, ani nevím, co čekám, že mi napíšete, chci se prostě jen svěřit. Vrátila jsem se po roce abstinence k drogám - jmenovitě k pervitinu. Samozřejmě to skončilo špatně - rvačkou, okradením, nedobrovolným sexem. Jsem ta nejhloupější coura na světě. Nejsem to snad ani já, když beru. Jsem mimo sebe, dívám se na všechno jako na film. Je mi zle, možná bych to měla všechno ukončit. Jsem zbytečný člověk.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Je mi moc líto co se stalo. A rozhodně je dobře, že píšete. Bohužel, ale i relapsy k léčbě závislostí patří. Možná právě díky této zkušenosti se Vám bude nadále abstinovat lépe a můžete se z této situace poučit pro příště. Nevěště hlavu, nejste jediná, které se něco takového přihodilo...Vydržela jste abstinovat rok, takže víte, že to jde a to je báječné. Jistě Vás to stálo mnoho úsilí a práce na sobě, byla by velká škoda to vše teď zahodit. Chápu, že se teď cítíte asi mizerně, také si umím představit, že rvačka, okradení a nedobrovolný sex nic příjemného nebylo, ale i toto vše neznamená, že byste neměla jako člověk hodnotu a měla vše vdát.
Netuším, kde se nacházíte, ale bylo dobré, kdybyste napsala ještě jednou a uvedla, odkud jste. Můžeme Vám doporučit kontakt na nějakého kolegu či kolegyni, se kterou byste probrala veškeré okolnosti, které Vás dovedli k recidivě a také to co bylo po té... Zdali jste byla v nějakém doléčovacím programu, v nějakém zařízení následné péče či docházela k nějakému terapeutovi, doporučuji se urychleně spojit s ním a celou vzniklou situaci začít řešit. Čím dříve relaps zastavíte, tím lépe.
Rozhodně, ale budu moc ráda, když se ještě ozvete a napíšete, jak to s Vámi dál vypadá. Přeji hodně sil. Věřím, že to zvládnete!
S pozdravem Markéta Kordová