THC
megie
Dobrý den chci se zeptat kouřila jsem marihuanu vcelku často 3x týdně před 3 měsícema jsem přestala a za tu dobu jsem vykouřila včera jednu cigaretu. Zajímalo by mě jak dlouho mi můžou to thc najít z moči při testovaní sportovců. Jsou to asi kvalitní testy. Děkuju Meg

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Megie.
Pokud jste si po tříměsíční pauze dala jednu marihuanovou cigaretu, vaše testy by měly být negativní do cca 10ti dnů. Záleží také na obsahu THC v marihuaně i vašem individuálním metabolismu. Jinak orientační test na THC z moči si můžete koupit v lékárně a provést si jej předběžně sama v domácích podmínkách. I tyto testy jsou poměrně citlivé, takže pokud byste potřebovala vědět, jak na tom aktuálně jste, neměl by to být problém. Stojí do 100,- Kč, většinou méně.
Tak si říkám, jestli vám ty nervy stojí za to. Navíc předpokládám, že aktivně sportujete a myslím, že marihuana vám kondici asi moc nevylepší.
Nu, ať všecko nakonec dobře dopadne.