Ice
luciesabik
Dobrý den. Mám starost o syna. V jeho pokoji občas nacházím ustřižená brčka opálený alobal na kterém jsou hnědé flíčky. Na tom posledním jsem našla jakoby průsvitný kristalek který měl silně kyselou chuť. On mi pořád vysvětluje že brčka pálí jako izolaci. Myslíte si že nějqakým způsobem muže kouřit nějakou drogu? Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
To vypadá na potřeby k užívání heroinu. Alobal s brčky se používá k inhalaci heroinu "z plechu", na folii se zahřeje heroin, který se odpaří a pak se inhaluje. To kyselé by mohla být kyselina askorbová a nebo citronová, která se používá k rozpouštění heroinu (ve vodě bez kyseliny se rozpoští špatně).
No, asi jsem vás nepotěšil. Nicméně - než zanete páchat nějaké dramatické akce - doporučuji se zajít někam poradit co s tím. Ono se vám může celkem snadno povést, že situaci ještě více zkomplikujete. Tak když napíšete odkud jste - zkusím vám najít nějaký kontakt.