nový život bez pervitinu -přítel a já
Sara
Dobrý den paní Jano Marečková,
předem dotazu Vám děkuji za obě odpovědi na moje dotazy.Zasílala jsem Vám ještě jeden dotaz,předpokládám ale že i na něj se dostane řada a odpovíte mi na můj dotaz,který se též týkal především mého přítele a prbl.,který teď začínáme řešit ohl.jeho propuštění.Nicméně jste mi psala,že pokud budu chtít kontakt na nejbližší doléčovací centrum pro přítele,že mi zde kontakt zanecháte.Pocházím z Pardubického kraje tak pokud by jste mi tu nechala kontakty na nějaká centra,velice bych to ocenila a je možné v jakémkoliv centru tohoto typu požádat o pomocné rady ohl.přítele,když bych nevěděla co a jak??Záleží mi jak na příteli tak i na našem vztahu,myslím že motivaci máme oba a myslím že ta motivace je hodně veliká pro to,aby jsme ani jeden z nás nezačali opět ,brát, ale i bez tak si myslím,že asi občas tu radu potřebovat budu.Předem děkuji za odpověď.Sara

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Saro.
Níže vám posílám kontakt na Ambulantní centrum Laxus, o.s. Můžete se na toto zařízení obrátit jak vy sama, tak váš přítel po propuštění z výkonu trestu.
Ambulantní centrum Pardubice:
J. Palacha 1552
530 02 Pardubice
Tel. 466 265 729
e-mail: ambulance.pardubice@laxus.cz
http://www.laxus.cz/index.php?page=nase-sluzby-osoby-blizke
Jinak pokud by přítel potřeboval pořešit nějaké právní problémy, může se obrátit na Právní poradnu A.N.O., která poskytuje bezplatné právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou. Kancelář je v Praze a kontaktní údaje najdete na www.asociace.org
Držím palce, ať se vám i příteli daří a všechno dobře dopadne.
Hodně štěstí.
PS: Vaše dva předchozí dva dotazy jsem vám odpovídala v pátek a žádný další zadaný pod stejnou přezdívkou jsem již neobjevila. Pokud byste ještě něco potřebovala, klidně znovu napište.