Jak uplne znicit
Jak
Dobry den, chtel bych jit delat policajta, ale mam problem s testama na drogy. Sice nejsem tezky hulic. Hulim v prumeru asi jen 2X tydne, a to ne nak moc, ale nekdy si proste dam, a chtel bych se zeptat jak to mam z tela uplne dostat ven, abych prosel bezpecne testami u policie. Tim myslim nake zarucene rady, a jak dlouho budu potrebovat, abych byl na 100 % cisty. Dekuji za rady

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
rychlost vylučování THC z organismu nijak zásadně neovlivníte. Pomoci by mohl dostatek pohybu a přísun nealko tekutin, ale zázraky od toho nečekejte. Pokud kouříte marihuanu 2x týdně, počítejte, že výsledek testu z moči může být pozitivní tak cca 2 týdny (i déle) od posledního užití. Ale berte to jako dobu orientační, která je ovlivněna nejen frekvencí užívání, ale také obsahem THC v užívané marihuaně nebo vaším individuálním metabolismem. Takže být vámi dala bych si pauzu raději delší než těch 14 dní. Pro jistotu si můžete orientační test na THC z moči udělat i sám v domácích podmínkách. Prodávají se v lékárnách a stojí 50 - 100,- Kč.
Jinak bych počítala s tím, že pokud nastoupíte k Policii ČR, nelze vyloučit, že testování na přítomnost drog tam může probíhat namátkově kdykoli. Asi by v takovém případě bylo třeba kouření marihuany zásadně omezit. Nehledě na to, že kouření marihuany, která je, ať už si o tom myslíte cokoli, stále nelegální droga, a práce u policie fakt nejdou příliš dohromady.
Mějte se hezky