Marihuana
Ellis93
Dobrý den můj bývalý přítel začal každý den kouřit trávu a do toho si dá někdy hašiš a hydro. Už s tím měl jednou problémy, ale kvůli mě přestal. Jak mu můžu pomoc?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
píšete, že na bývalého přítele už nemáte vliv. Pak mu těžko pomáhat. Na druhou stranu Vás o to žádá. Jestli jste to už jednou řešili s jeho rodiči, možná tím volá po tom, aby se to dozvěděli znovu a pomohli mu situaci řešit. Ale to je jen "možná". Asi bych se ho na to přímo zeptala, jestli to rodiče vědí a co kdyby se to dozvěděli, a také jakou pomoc od Vás chce. Jako bývalá přítelkyně máte přeci jen dost omezené možnosti. Pokud o pomoc žádá, ať si zkusí říct konkrétně, co by potřeboval.