marihuana v moči
adul
Dobrý večer, asi před měsícem jsem měla 3 potahy z jointu a dnes jsem se vyčůrala na papírek, bude ještě nějaké zjištění? Děkuji za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
jestliže jste od té doby marihuanu neužívala, měl by test vyjít negativně. Předpokládám, že jde o test koupený v lékárně, proto nelze vyloučit falešně positivní výsledek. Pro případ, že by test vyšel positivně, doporučuji udělat ještě jeden kontrolní.
Nevím, kdo a z jakého důvodu Vás testuje. Mohu se tedy jen domnívat, že jde o domácí testování ze strany rodičů (nebo snad partnera?), kteří o Vás nejspíš mají strach a z nějakého důvodu se obávají, že marihuanu užíváte. Nebo se pletu?
Kdybyste chtěla napsat víc, budu ráda. Můžete k tomu využít skrytou poznámku, tak bude dotaz i odpověď přístupná pouze Vám.
Zdraví,
Gabriela Minařík.