pervitin
sara
Dobrý den,potřebuji co nejdříve vědět,jak dlouho se drží pervitin v krvi a v moči pokud se užívá nitrožilně.A jestli se nechá nějak urychlit,aby byl pervitin dříve z krve a z moče pryč.Moc prosím o co nejdřívější odpověď.Děkuji.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
vylučování pervitinu z organismu nějak zásadně ovlivnit nelze. Je dobré dbát na dostatek nealko tekutin a nějaké sportovní aktivity, ale zázraky od toho nečekejte.
Jinak při použití laboratorních testů z moči lze pervitin detekovat max. do tří týdnů po posledním užití, ale to se jedná o případy předchozího dlouhodobého a intezivního užívání. Jinak počítejte s dobou jeden až dva týdny. Testy z krve lze užití pervitinu zjistit 1 až 3 dny. Údaje o dobách detekce je třeba brát jako spíše orientační, neboť dobu detekce ovlivňuje více faktorů. Nejen intenzita a délka předchozího užívání, ale také obsah metamfetaminu čili "kvalita" užívaného pervitinu a také individuální nastavení metabolismu organismu.