drogy
mirka
Dobrý den,muj syn ma 21 let bydlíme ve společné domacnosti.
Před 14 dny se muj syn rozešel s přitelkyni a těžce nese rozchod, řešil to alkoholem a pervitinem po 3 dnes se vratil domu a byl v hroznem stavu trepavkaatd...pravděpodobně abstak.
Na druhy den s emi ke všemu přiznala chtěl si podřezat žily ale přišla jsem v pravy čas....
na to následovalo psychiatricke vyšetřeni a hospitalizace, dobrovolně,v nemocnici byl 10 dni jevil s evšem velmi doře a bez problému.Po návratu domu bohužel jsme se dozvěděla že si šel šlehnout pervitin a vysadil leky ktere měl předepsané .nevim si s tim rady jak mam s takovym problemem vynaložit prosim o radu.jinak je to velmi inteligentni kluk

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
po léčbě je vždy dobré pokračovat ještě v doléčování, aby se právě předešlo relapsu, jako se to stalo Vašemu synovi. Teď je nejdůležitější, jak je na tom psychicky on. Chce užívat drogy, nebo chce zase přestat a pokusit se žít bez nich? V prvním případě bude pomoc o moc složitější a spíše bude potřeba, abyste také začala trochu chránit sebe. V druhém případě by bylo dobré znovu se zkontaktovat s lékařem. Uklouznout může každý, to se stává. Je potřeba to ale brzy zastavit, začít zase docházet na konzultace a terapii, pokud by relaps trval déle, pak znovu nastoupit léčbu. Po ní je nutné doléčování, které právě pomůže při přechodu z chráněného prostředí ven.
Jestli jste byli spokojení s péčí o syna během léčby nebo u psychiatra, obraťte se tam osobně. Syna už znají a budou nejlépe schopni Vám v současné chvíli pomoci.