krvny tlak
alexander
prosim vas poradte mi. moj problem sa netyka drog ale nepoznam ine miesto kde sa da cez internet obratit o lekarsku pomoc. moja mama ma 65 a problemi z tlakom. dnes mala rano nestandartne nizky tlak 45 67 a teraz vecer mala tlak 136 154 tieto hodnoty sa mi vobec nepacia. mama dlhodobo uziva pravidelne lieky co prenessa 8mg 2,5mg cynt0,3 a caduet 10mg. neviem som laik ale nemali by mojej mame lieky hodnotu krvneho tlaku ustalovat? namiesto toho lietaju hore dole do nepeknych cisiel.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Tato poradna je bohužel opravdu určená pouze pro řešení dotazů z oblasti závislostí, nejsme kompetentní odpovědět Váš dotaz, který se týká krevního tlaku a užívaných léků u Vaší maminky, je nám líto. Mohu Vám ale doporučit kontakt na online poradnu, kde se zabývají i jinými lékařskými dotazy, kde Vám bezplatně a do tří dnů poradí. Doufám, že najdete odpověď, a vzhledem k tomu, co píšete ve skryté poznámce, Vám moc držím palce. Navíc doporučuji mamince, aby situaci konzultovala se svým ošetřujícím lékařem, který nejlépe zná její zdravotní stav, předepisovanou medikaci a dokáže stanovit další postup.
Online lékařskou poradnu naleznete na http://www.ordinace.cz/clanek/poradte-se-s-lekarem-online/
Hodně štěstí.