potíže
mako
dobrý den. beru pervitin nitrožilně.poslední 3 dny se nemužu normálně najíst. vždycky, když polknu, tak mám pocit jako by se jídlo nebo i pití nemoho dostat do žaludku. poměrně dost to bolí. bolest ustoupí, až když se jidlo do žaludku \"protlačí\". poradíte, co by to mohlo být?

Odpověděl: Jakub Minařík
Jako nejpravděpodobnější příčinu bych asi viděl toxickou psychozu, takovýhle poměrně atypický obraz je možný, a už jsem jej viděl. Obvykle pomůže pervitin n nějakou dobu vysadit.
Druhá alternativa je nějaký zánět jícnu, hltanu, někde v bezprostřední blízkosti. Nemuusí s užíváním úplně souviset, mohl jste si zapíchnout třeba kůstku z ryby do stěny hltanu, ona se tam zanítila, .... No, je to vážnější příčina a asi by chtěla vyloučit jako první. Tak jestli to nezmizelo - zajděteza vaším praktickým lékařem, nebo na ORL.
Napište co to bylo, celkem mě to zajímá.