Mám problém
Denny
Dobrý den, v srpnu minulého roku jsem poprvé zkusila pervitin. a brala jsem ho do ledna tohoto roku. Od ledna až do včerejška byl klid, ale včera mě to tak nějak stáhlo a nevydržela jsem to a dala jsem si. Nevím co mám dělat. Do toho jsem včer nastoupila do prace a nechtěla bych o ni příjít.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, tak zbůdarma nepanikařte. Stává se, že člověk podlehne tu a tam chuti. To je normální. Pokud máte za sebou 5-6 měsíců užívání, nejspíše jste si závislost nestihla opatřit. Takže jednoreázové užití by vás nemělo ohrozit. Zkuste se pořádně vyspat, vystříhejte se jiných psychotropních látek, včetně alkoholu. Prostě to byl telecí nápad. Ty míváme všicchni, tu a tam.
Takže pokud vyjdete z načrtnutého scénáře, nic dramatického by se stát nemělo. :-)
Hlavně se vyhněte diazepamu, rivotrilu a jiným lékům na uklidnění. Budete vypat hůř. I když vám to možná nepřijde. Držím palce v práci.
P.s. Kdyby se to nějak nedařilo, napište určitě. No kdyby se to dařilo, napište také, pokud se vám bude chtít.