Podezření na drogy
Pavel
Dobrý den potřeboval bych poradit ze synem (1992)začalo to před dvěma roky častou absencí ve škole až do vyloučení posledních 6 měsíců zhubl a v posledních 3 dnech se mu objevili boláky na těle zadlužil se a začal se chovat nevyrovnaně mám podezření na užívání drog. Nevím kam se mám obrátit jak postupovat co mohu udělat Budu rád za každou radu. S pozdravem táta kterýmu to včas nedošlo.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
máte pravdu, že to co popisujete ukazuje směrem k drogám. I když je samozřejmě vždy možnost, že se člověk mýlí. Není úplně jednoduché něco takového poznat, takže není třeba mít výčitky, že se Vám to nepodařilo včas. Důležité je, že teď jste se odhodlal něco pro syna udělat. Nejlepší je obrátit se osobně pro radu v některém z center, které nabízejí služby pro rodinné příslušníky závislých. Tam se dozvíte všechny praktické informace, dostane se Vám odpovědí na to, co potřebujete, podpory a snad se Vám podaří společně najít i začátek cesty ven z problémů. To bývá bohužel běh na dlouhou trať, je třeba obrnit se trpělivostí, protože jednoduché recepty neexistují.
Takové služby nabízí ambulantní programy ve větších městech, případně AT ambulance. Podle místa bysliště je najdete na www.drogy-info.cz na "mapě pomoci". Kdyby se Vám nedařilo vybrat, co potřebujete, napište, kde by to mělo být, kontakt Vám pošlu.
Přeji hodně sil a trpělivosti!