Drogy
Janule
Dobry den,mám 29 sestru ktere šnupe drogy,ona si mysli ze to nikdo nevi a ma strach aby se to nikdo nedozvedel.A to ma jeste k tomu skoro osmiletou holcicku.Strasne radi by jsme ji pomohli,ale nevime jak.Je kolikrat agresivni,lze,vymysli si.A take mame strach o malou,aby ji neco neudelala.Uz k sobe nepusti rodinu a tvrdi ze ovlivnujem. malou atd.Uz jsi proste nevime rady,moc dekujem.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že Vaše sestra Vaši pomoc vůbec nepřijímá. Je pak dost těžké pomáhat jí proti její vůli. I do léčby je třeba jít dobrovolně. Určitě je ale na místě bát se o Vaši neteř a proto by bylo dobré situaci nějak řešit. Neexistuje jednoduchý, univerzální návod, a právě proto, že se problém týká i dítěte, je třeba vše dobře promyslet. Doporučovala bych tedy, abyste (třeba s rodiči) navštívili osobně odborníka, se kterým byste celou situaci probrali a udělali plán, jak dále postupovat. Pokud byste nevěděli, kam se obrátit, dejte vědět místo, kontakt Vám zašlu.