hazard
martin m.
jsem uz dlouho zavisli na hazardnich hrach v jakekoli podobe, ovlivnuje to vlastne cely muj zivot i vztahy pratelske i rodinne i kdyz si to uvedomuju a kolikrat jsem si slibil ze hrat nebudu vzdy to porusim. nejde ani o penize dobre vydelavam ani o vyhru kdyz vyhraju stejne jen navysim sazky a je otazka kdy to nevyjde. chtel bych s tim neco delat ale nevim jak.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste svépomocnou příručku Dr. Karla Nešpora: "Už jsem prohrál dost!"
http://www.kapitula.sk/files/usr019/patol.hracstvo__ako_prestat_fajcit.pdf
Smysluplné je pokusit se obrátit na skupiny anonymních gammblerů, buď vám to sedne a nebo budou mít kontakty.
http://anonymnigambleri.cz/
Asi v první řadě bych doporučoval psychiatrické vyšetření, ono je možné, že vaše hraní je jen úlevový mechanismus při jiných duševních obtížích. To kdyby tak bylo, tak je zaléčíte, uleví se vám a hraní odejde samo.
No a napište, do čeho jste se pustil. :-) Ať se na to po cestě nevykašlete. Držím palce,