Je nějaká léčebna kam můžu se psem?
Nina
Ahoj! Je mi 27let. Beru od 18 poslední 3 roky i opiáty. Zkrátka už mě to nebaví a vidím jedinou možnost v léčení. A to nejmíň na půl roku možná i déle. Problém je že mám pejska kterému je 9let a nemůžu ho na tak dlouho odložit. Problém je že taky zároveň nechci další 4roky pokračovat s tímhle živořením. Není nějaká léčebna kam se může se psem? Předem dík za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
tohle je dost obvyklý dotaz spousty závislých. Bohužel se psem Vás do žádné léčby opravdu nevezmou. Do léčebny vůbec ne a co vím, tak ani do standardních, zavedených komunit. Je možné, že existuje nějaké společenství komunitního typu, kde by to šlo, ale pak bych se trochu bála o kvalitu léčby a terapie. Dovedu si představit, jak je těžké na několik měsíců pejska odložit, když byste ho ale dala do dobrých rukou, určitě by i on uvítal, že pak bude mít zdravou paničku, která je stále při smyslech, neá výkyvy nálad, nemusí s ní běhat po ulicích a shánět drogy nebo peníze (nevím, jestli je tohle Váš případ, ale dost často to tak bývá). Nebojte se, že by Vás pak nepoznal nebo neměl rád (možná bude chvilku uražený, to al brzy přejde). Do některých komunit je pak možné vzít pejska na víkendovou návštěvu, Vy také budete jezdit na propustky a výjezdy. Uteče to jako voda a pak můžete být zase spolu.