pomoc
kristian
dobrý den mám takovej skromnej dotaz jak se mohu zbavyt zavyslosti na pervitynu jeste to neni takove ze bych prodal vsecko ale chci tomu udelat raznej konec mam tri deti a dalsi cekam jestli mohu poradtemi mam nekoho nastivyt dekuji Jarda

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Jardo.
Řekla bych, že vaše rozhodnutí s pervitinem skoncovat je moudré. Ono zvládat obstojně rodičovskou roli se čtyřmi dětmi je poměrně zápřah, i když se do toho člověku nemotá pervitin.
Takže jestli mohu mít nějaké doporučení, vypravte se do nejbližšího kontaktního centra a zkuste s kolegy probrat, jaké jsou možnosti léčby a odborné pomoci. Možná, že s ohledem na vaši rodinu, byste mohl pro začátek vyzkoušet nějakou intezivnější formu ambulantní léčby, která by vám nemusela příliš rozhodit bežný režim (např. zaměstnání, péče o děti). Nu, proberte to s kolegy, určitě vám doporučí optimální léčbu ve vašem regionu, případně vám ji i pomohou zprostředkovat. Rozhodně to stojí za to, poradenství v kontaktním centru je bezplatné a může být i anonymní. Vzhledem k tomu, že neuvádíte, odkud jste, nemohu vás nasměrovat na konkrétní zařízení, ale když se podíváte na www.drogy-info.cz vpravo do rubriky Mapa pomoci, můžete si nejbližší kontaktní centrum vyhledat. A nebo klidně znovu napište, někoho vám doporučíme.
Držím palce, ať vám to vyjde a děti jsou zdrávy.