Močení
Alen
Dobrý den, před půl rokem mi někdo dal nějakou drogu,podle mých příznaků to vypadalo na LSD, i na poradnách mi to říkali.Po požití drogy jsem měla pocit že čůrám,ale přitom jsem vůbec nečůrala.Od té doby mám permanentní pocit,že se mi chce čůrat,mám s tím strašný problém,někdy nemůžu ani do školy.Myslíte,že to má souvislost s drogou? Nevím,co mám dělat.díky Alen

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
to, co prožíváte je jistě hodně nepříjemné a obtěžující. Na vašem místě bych v prvé řadě zašla za praktickým lékařem, případně rovnou na urologii, a nechala si udělat vyšetření, která by vyloučila ev. stanovila fyziologické příčiny vašich potíží. Na jejich základě bude moci lékař doporučit vhodnou léčbu/medikaci. V případě, že by výsledky byly negativní, mohlo by se u vás jednat o problém, který se nazývá hyperaktivní močový měchýř, jenž může mít příčiny i pouze v psychickém nastavení. Není to nikterak výjimečné onemocnění. I zde však existují léky a behaviorální techniky, které vedou k ústupu potíží. Ve vašem případě by se tedy teoreticky mohlo jednat o psychický problém, jenž spustilo užití halucinogenu (LSD). Ale to už se pouštím do roviny spekulací a vlastně to aktuálně pro vás není to podstatné. Podstatné je, abyste se nepříjemné komplikace zbavila, ať už její příčina leží kdekoli. Takže se nestyďte a vyrazte k doktorovi, je zbytečné, abyste se trápila.