pervitin
Nikyy
Prosím píšu o tuto radu po druhé uz jsem sem psala 2x jednou ste mi odpověděli ale po druhe jen že ta paní co píše je na školení nic vic nechci nez radu kam mužu chodiit na psychiatricke leceni jelikoz muj psychiatr se o tom moc bavit nechce spis sem se s nim o tom jeste nebavila ale vim ze o tom sme se nebavili.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Velice se omlouvám za opožděnou odpověď, ale jak Vám psala má kolegyně, byla jsem na několikadenním školení mimo své pracoviště. Váš předchozí dotaz jsem před malou chvílí odpověděla, pro jistotu kontakty kopíruji i sem.
V jihočeském kraji jsou tyto AT ambulance (viz odkaz) :
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Pokud byste chtěla řešit potíže s pervitinem přímo ve Strakonicích, doporučuji se obrátit přímo na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog (kontakt níže). V  osobním kontaktu budete mít jistě více prostoru probrat vše co je třeba a poradit se jak vhodně pokračovat dál. Veškeré poradenské služby jsou bezplatné, lze jich využít i nezávazně a zcela anonymně.
Kontaktní centrum Prevent Strakonice
o. s. Prevent, kontaktní a poradenské služby
Komenského 174,
Strakonice
telefon: 383322357, 728469494
Mgr. Daniel Randák
http://www.os-prevent.cz
Zatím se mějte hezky, držím palce, ať vše dobře dopadne. Pokud budete potřebovat, klidně zase napište.
S pozdravem Markéta K.