dlouhodobé užívání pervitinu a sex
nikol
mám přítele pár měsíců,dlouhodobě bere perník.snaží se omezit,což jsem ráda, ale pak se mnou nespí.když nebere,tak nemá o sex zájem..když přece, tak je to fakt rychlovka. je to opravdu pervitinem ? je šance, že když bude abstinovat déle,tělo se srovná i v sexu ? díky

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Pokud by přítel opravdu abstinoval, je reálná šance, že se vše postupně vrátí do normálu, tudíž s největší pravděpodobností i oblast sexu.
Otázkou, ale je, zda se mu to podaří. Uvedla jste, že je dlouhodobým uživatelem. Netuším, jak Váš přítel nahlíží na možnost využití odborné pomoci. Nicméně, doporučila bych mu, aby se na ni obrátil. Tak bude mít mnohem větší šance si dát svůj život zase do pořádku...
Pokud byste si chtěla Vy o vašem vztahu popovídat a třeba se poradit, jak přítele motivovat, můžete využít bezplatných a anonymních poradenských služeb, které nabízí Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog. Postačí, když nám napíšete, jaká města máte dobře dostupná, můžeme Vás někam nasměrovat. Tak to zvažte.
Zatím se mějte hezky. Pokud budete potřebovat kontakt, klidně napište.
S pozdravem Markéta K.