Co mam delat
dwacetrojkatekkenova
Jednou kdyz sem byla sama tak sem se sla zhulit,mnela sem krasnej stav rikala sem si ja sem moc ale najednou sem z toho mnela schyzu ze sem fakt moc .. pak prisli strasne schyze ze mi zapda jazyk, hori mi krk atd .. ted mam ty schyze furt aj kdyz nejsu zhulena, s pernikem mam taky nejaky skusenosti tak nevim jesttli to je toxicka psychoza. Jen bych se chtela zeptat jak se toho muzu zbavit ..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Velmi těžko se objektivně hodnotí stav na dálku, bez osobního kontaktu. Těchto nepříjemných stavů se nezbavíte jinak, nežli tak, že vše okamžitě vysadíte a udržíte abstinenci (vše znamená THC, pervitin, ale i alkohol). Další konzumace by Vaše nepříjemné prožitky pouze prohlubovaly. Pokud by ani po úplném vysazení tento stav, který popisujete, neslábl a neodezníval, doporučuji se obrátit na specializovaného lékaře. Můžeme Vám doporučit vhodné kontakty, kam byste si mohla případně zajít. Stačí, když uvedete, jaká města máte v dobré dopravní dostupnosti, pokusíme se Vám vhodné zařízení vyhledat.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem Markéta K.