testy
buckovina
Dobry den. Chtel bych se zeptat jak dlouho je zjistitelny pervitin v krvi a jak dlouho v moci.Mam jit k doktoru na testy primo na pervitin, jsem 5 dni cisty a mam obavy,ze to vyjde. Dekuji za rychlou odpoved.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
pervitin (resp. metamfetamin) lze testem z moči zjistit až 3 týdny po posledním užití, ale to pouze v případě dlouhodobého a intezivního předchozího užívání. Při občasném užívání je tato doba cca 1 týden. Z krve lze užití pervitinu detekovat 1 až 3 dny. Opět závisí na intezitě předchozího užívání, obsahu metamfetaminu v užitých dávkách, ale také na individuálním metabolismu organismu.
Tak ať vám to dobře dopadne a s tím pervitinem raději opatrně, dokáže poměrně dost zkomplikovat život. Ale to nejspíš víte. Nu, kdyby něco, tak se klidně ještě ozvěte.