pervitin a dluhy
Liba
Dobrý den, syn je závislej na pervitinu a k tomu agresivní má už spousty dluhů a začíná mě psychicky deptat, pořád tvrdí že léčbu nepotřebuje že to má pod kontrolou, už sama to nezvládám, jsem na to sama, manžel před 2 lety zemžel

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
myslím, že by bylo dobře, abyste na potíže sama nezůstávala. Je to jistě velmi vyčerpávající - na jedné straně potřeba nenechávat se synem zneužívat a manipulovat, na straně druhé potřeba své dítě, (byť dospělé), tolerovat, chápat a omlouvat.
Níže vám posílám kontakt na poradnu, kam se můžete obrátit o pomoc osobně. Zkuste si tam zavolat a objednat se co nejdříve na konzultaci. Spolu s odborníkem, který se na tuto problematiku specializuje, budte moci v klidu probrat to, co vás trápí, co jste všechno vyzkoušela, abyste syna k nějakým pozitivním změnám motivovala. Určitě se vám uleví a získáte potřebnou oporu a také konkrétní doporučení, jaké kroky bývá vhodné v podobných situacích podniknout. Bohužel, váš dotaz je poměrně stručný, nepíšete kolik je synovi let, zda s vámi bydlí, pracuje/studuje, jaké má další potíže (zdravotní, právní), takže vám k tomu nejsem schopna více napsat. Nicméně osobní rozhovor v poradně je za těchto okolností tak jako tak nenahraditelný. (Poradenství je poskytováno bezplatně a může být i anonymní).
Přeji hodně štěstí a ať je brzy lépe.
Kontaktní centrum Olomouc
Sokolská 551/48
779 00 Olomouc
Tel.: 585 220 034
Mail: kcentrum.ol@podaneruce.cz
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-olomouc/