Ambulantni lecba
Zirafa
Jaka je mozna ambulantni lecba pro cloveka ktery uziva drogu jednou dvakrat do mesice a ma problemy odolat kdyz s ni prijde do styku.toto konkretne u pervitinu.s marihuanou ma denni uzivani nekolik let.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
v takovém případě by mohla mít ambulantní léčba celkem dobré výsledky, obzvlášť pokud je k ní závislý motivován. Postup je takový, že se objedná na konzultaci do příslušného zařízení, kde pak při prvním sezení s lékařem, psychologem nebo jiným odborníkem probere podrobně celou situaci a anamnézu a podle toho udělají spolu plán léčby na určitou dobu. Většinou několik týdnů, po kterých dochází k dalšímu zhodnocení toho, jak léčba funguje a případné revizi plánu. Ve Vašem regionu se můžete obrátit např. na AT poradnu, Myslbekova 4, tel. 353230880 nebo Kontaktní centrum o.s. Světlo, Krále Jiřího 38, tel. 353222742.