pomoc
petr
Potřebuji pomoc ceři u ktere jse zjistili že bere drogy.Jestli byste mi
nedali kontakty na lekaře nebo centra,kde se stouto zavislosti zabyvaji. je rozhodnuta sama se jit lečit a nastoupit lecbu okamzitě třeba i dnes.Děkuji za pomoc Petr.
Praha.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud je dcera nyní rozhodnuta jít se léčit, je dobré neváhat a chytnout se toho, než si to rozmyslí. Na druhou stranu je potřeba alespoň trochu zvážit, jaká léčba by pro ni byla ta vhodná, protože jinak, při špatném výběru, se zbytečně zklame neúspěchem. Pokud byste tedy chtěli rychle se zorientovat, doporučuji zajít do K-centra (nejlépe po předchozí domluvě, aby na vás měli dostatek času - viz http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html), tam byste situaci podrobně popsali a domluvili se společně, jaké zařízení by bylo nejlepší. Každé léčbě bude předcházet detox, na ten je ale lepší nastoupit, až když je rozhodnuto o dalším postupu. Záleží vždy na obsazenosti, ale nebývá problém nástup do týdne až dvou. Co dělat do té doby byste se také dohodli s pracovníkem K-centra.