rivotril
zuzana
Dobry den,opet mam dotaz,vysazuji rivotril jiz 3tyden,brala jsem0.5mg 4mesice,3x1.Muj lekar mi ho zacal vysazovat po pulce po dvou dnech,mela sem hrozne stavy tak sem se byla poradit primo v nemocnici v Liberci na psych. ambulanci,kde mi poradili snizovat tyden po pulce,dostala jsem se na pul rano a pul vecer,a je mi cim dal hur,jsem hrozne slaba,nedojdu sama ani k doktorovi,je mi stale na omdleni,poboliva me u srdce,mam stale velky strach,bojim se ze to neprezuju-je to mozne?prosim poradte,jeste jsem dostala na ambulanci Tiapridal,ale bojim se ho brat,neni mi po nem dobre a muj lekar mi akorat rekl az mi bude zle at mu zavolam a zbyvajici rivotril ze mam vysadit,predem vam dekuji za radu,Zuzana-Liberec
t

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Moc se omlouvám za pozdní odpověď, v návalu ostatních dotazů nám tady ten Váš zůstal naší nepozorností "viset". Přenechávala jsem ho kolegovi psychiatrovi, který je v poslední době velmi zaneprázdněn, takže se k němu nevyjadřoval nikdo další z kolegů a bohužel to dopadlo tak, že zůstal nezodpovězený.
Nevím, jak Vaše situace vypadá teď, zda se Vám podařilo Rivotril vysadit, zda jste využila další odbornou pomoc... Chápu, že odvykací stav při vysazení není příjemný, příznaky, které popisujete, jako velká slabost, strach, úzkosti, jsou bohužel velmi obvyklé. Nicméně by měly během maximálně několika týdnů odeznít.
Tiapridal je lék ze skupiny antipsychotik, který by Vám měl pomoci při zvládání strachu a úzkostných myšlenek, i když působí poněkud jiným způsobem než benzodiazepiny, předpokládám byste ho měla užívat v malé dávce. Může mít samozřejmě nepříjemné vedlejší účinky, které by ovšem po několika dnech užívání měly polevit.
Zkuste mi napsat, jak Vaše situace vypadá teď a odpovím Vám obratem. Velice se omlouvám za nedopatření, kdy tu Váš dotaz zůstal tak dlouho bez odpovědi.