Rodice
kozo
Dobrý den,
chtěl bych vás poprosit o kontakty na pomoc rodičům který mají drogově závislé děti.
Jedná se a matku která žije s přítelem a její syn je drogově závislý . Je rozvedena asi 13 let.S přítelem žijí za Prahou.
Je jí as 63 let a pracuje v Praze. Syn ji v posledních 10 let akorát využívá. O všechny
peníze co měla kvůli němu přišla, musela prodat byt a zbyli ji jenom dluhy a to dost
velké. Protože jsem s ní v kontaktu vím že už dál takhle nemůže. Mluvila i o ukončení vztahu ze synem
ale tvrdí že na to nemá sílu . Chtěl bych se zeptat co doporučujete. Mluvili jsme spolu o léčení
u psychologa nebo psychiatra . Moc děkuji.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
doporučuji, aby se vaše známá obrátila na Poradnu pro rodiče SANANIM, kde bude moci v rámci osobní konzultace probrat, jak se situací nejlépe naložit a také pro sebe získá důležitou oporu, která je v takto náročných životních obdobích určitě přínosem.
Poradna pro rodiče SANANIM
Café Therapy
Školská 30
110 00  Praha 1
Tel.: 284 824 234; 739 268 527
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-%28ppr%29.html
Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Co se týče obrany před dluhy a exekucemi syna, může využít služeb Právní poradny A.N.O., která poskytuje právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou.
Právní poradna A.N.O.
Koněvova 95
130 00  Praha 3
Tel.: 222 582 932; 736 760 701
www.asociace.org
Obě služby jsou poskytovány bezpatně, pro osobní konzultaci je vhodné se nejprve telefonicky objednat.
Přeji hodně štěstí.