pervitin
Nikyy
Dobrý den,už jednou jsem Vám psala a neodpověděli jste mi, prosím můžete si přečíst můj dotaz o pervtinu a odpovědět mi určitě tuším že toho máte hodně ale prosím předem děkuji.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Na předchozí dotaz Vám odpovídala kolegyně Markéta Kordová, která bohužel ted není k dispozici, odjela na školení. Proto prosím o strpení, snažíme se zachovat to, aby Vám odpovídal na další dotazy ten, kdo zodpověděl Váš původní dotaz, abyste komunikovala pokud možno s jedním člověkem. Počítám, že od pátku bude kolegyně zase normálně v poradně odpovídat, takže Vám dotaz zodpoví. Tak se omlouváme za zdržení, a prosím, pokud to jde, počkejte na její odpověď. Zatím se přeji hodně štěstí a držte se.