THC v krvi
Dwayne
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, kouřil jsem za posledni půl rok asi tak zhruba x-8x marihuanu, naposledy 10.3.2012 a chtěl bych se zeptat, jestli ještě teď budu mít THC v krvi, popřípadě po jaké době, se to ze mě dostane. Je mi 17 let, 190cm,80kg, fyzicky jsem úplně normální, nemám žádné problémy. Děkuji

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
pokud jste naposledy užil THC 10.3.2012, vaše testy budou zcela jistě negativní.
V moči lze užití detekovat do cca jednoho měsíce (vyjímečně i déle), z krve cca do dvou týdnů. Doba detekce je ovlivněna intezitou a délkou předchozího užívání, obsahem THC v marihuaně, ale také individuálním nastavením organismu. V případě občasného užívání, což je i váš případ, jsou tyto doby detekce ještě kratší, než uvádím výše.
Opatrujte se, a co se týče marihuany, i tady se vyplatí být trocha opatrný. Někdy umí docela zkomplikovat život, a to nejen tím, že se užívání „proflákne" při testech.