pervitin
vercaz
Dobrý den chtěla bych se zeptat když beru pervitin(šnupu)sem tam o vikendu a pak chci řidit ta za jak dlouho zhruba od použiti bych neměla řidit,abych nenalízala mnoha mých známých tvrdi,že 3 dny a ve slinách už to neni tak se chci zeptat děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
To, že jste uživatelkou pervitinu, nijak hodnotit nechci. Jistě si zaslouží pozitivní ohlas, že máte zájem řídit vozidlo v momentě, až když je Váš organismus v pořádku. K dispozici máme orientační údaje poskytnuté toxikologickou laboratoří. U látky pervitin je to takto:
detekce moč = 3 až 21 dní (při občasném užití cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = jako u krve
Vždy, ale záleží na dalších aspektech, jako je intenzita předešlých užití, kvalita konkrétní drogy a také jak rychle je organismus schopen se s procesem odbourávání vypořádat. Proto nikdy nelze předem s přesností určit, kdo kdy bude již zcela beze stop. Toto jsou pouze údaje orientační, vždy jsou to velmi individuální záležitosti. Nejsnadnějším řešením je obstarat si na své náklady volně prodejné testy a provést si kontrolu. Pro Vaši jistotu a bezpečnost. Nejen svou, ale i dalších...
Mějte se hezky a buďte opatrná.
S pozdravem Markéta K.