ANTIDEPRESIVA
gabina.novitska
ahoj brala jsem lexaurin,neurol i xanax ale ted jsem prestala chodit psychiatra a nevite nekdo jak bych si mohla leky sehnat bez predpisu? je to vubec legalni?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Doufám, že pochopíte, že z etických důvodů nemůžeme pisatele odkazovat na nelegální cesty obstarávání léčiv...
Netuším, z jakých důvodů jste přestala docházet ke svému lékaři, který Vám léky předepisoval. Pokud budete i nadále léky potřebovat, bylo by nejvhodnější spolupráci s lékařem obnovit. Zdali máte nějaký problém, který Vám nedovoluje s tímto lékařem spolupracovat, můžete si zvolit péči jiného psychiatra. Pokud byste potřebovala vhodné kontakty, napište, jaká města máte dobře dostupná a my se Vám pokusíme ve Vašem regionu nějaké vyhledat a doporučit.
Zatím se mějte hezky.
S pozdravem Markéta K.