Ještě jednou pro paní Marečkovou
Nataly
Děkuji moc za odpověď.MAGNE B6 už mám koupený a uvidíme zda mi pomůže..Ještě mě ale napadlo zda to jak jsem psala ty potíže ze spánkem,neklid,pocení atd.vždy se to děje až ve večerních hodinách.Přes den nic takového.Nemůžou to být abstinenční příznaky?I když nechápu jak by to bylo možné,když na metadon chodím něco málo přes 2 měsíce a najednou toto.Ani nevím zda bych mohla požádat o zvýšení dávky o 1ml a zkusit zda by se to upravilo.Usnu maximálně na 3h a dost mi to vadí,protože mám malé dítě a jaksi chápete že takto fungovat moc nemohu.Je to těžké,v metadon.centru jsem se o tom ještě nezmiňovala.Přišlo mi zvláštní když celou dobu spím dobře,žádné z problémů jsem neměla a posledních pár dní toto.Prosím o Váš pohled na tuto věc.Jsem z toho dost zmatená.Nic kromě metadonu neberu.Drog jsem se nedotkla již šestým rokem.Před metadonem byl Subutex pod jazyk.Omlouvám se že jsem se tak rozepsala ale opravdu na to pořád myslím proč to tak je...Děkuji za odpověď Nataly.

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Natali.
Potíže se spánkem, neklid, pocení atd. jsou zmiňovány jako jedny z poměrně obvyklých vedlejších účinků při delším užívání metadonu. Určitě bych vám doporučila, abyste své problémy konzultovala s lékařem v metadonovém centru. Může vám upravit dávkování a doporučit další postup tak, abyste se cítila lépe. Chápu, že za současného stavu je to dost nepříjemné, zvláště pokud pečujete o malé dítě.
Jinak je fajn, že jste se před šesti lety dokázala vzdát nelegálních drog, tak budu držet palce, ať ta substituce funguje jak má.
Hodně štěstí.