pervitin
Nikyy
Dobrý den, děkuji moc za odpověď, pocházím ze skoronic takže mám poblíž Hodonín,Kyjov takže tam někde k jendomu psychyatrovi docházím,ale s pervitin me nepomůže,akorát mě řekl že kdybych začala zas brat,tak u ňho končím,ten co mi doporučíte se specializuje přímo na ty drogy a pomůže mi?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
V jihočeském kraji jsou tyto AT ambulance (viz odkaz) :
http://www.drogy-info.cz/index.php/map/
Pokud byste chtěla řešit potíže s pervitinem přímo ve Strakonicích, doporučuji se obrátit přímo na Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog (kontakt níže). V  osobním kontaktu budete mít jistě více prostoru probrat vše co je třeba a poradit se jak vhodně pokračovat dál. Veškeré poradenské služby jsou bezplatné, lze jich využít i nezávazně a zcela anonymně.
Kontaktní centrum Prevent Strakonice
o. s. Prevent, kontaktní a poradenské služby
Komenského 174,
Strakonice
telefon: 383322357, 728469494
Mgr. Daniel Randák
http://www.os-prevent.cz
Zatím se mějte hezky, držím palce, ať vše dobře dopadne.
S pozdravem Markéta K.