zakon o pěstování marihuany
grower
Dobrý den chtěl bych se zeptat jak je to s tou marihuanou kdybych chtěl pěstovat doma na zahradce 2 rostlinky bylo by to trestné? prosím už to hledám dlouho

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
pěstování dvou rostlin konopí by bylo posuzováno jako přestupek, řešeno v přestupkovém řízení na MÚ a hrozila by pokuta a zabavení věci. Jako trestný čin se řeší pěstování více než pěti rostlin s obsahem vyšším než 0,3 % látek ze skupiny tetrahydrokanabinolů.
Jen pro informaci - distribuce je trestná vždy, tzn. nejen pokud marihuanu prodáváte, ale i darujete.
Jinak co se týče "drogových zákonů", můžete si pročíst rubriku Drogy a zákony na těchto stránkách http://www.drogovaporadna.cz/trestni-zakonik.html
Řekla bych, že i pěstováníní malého množství konopí pro vlastní potřebu může přinést z právního hlediska (a nejen z právního) nějaké nepříjemnosti. Tak to ještě promyslete.
Mějte se hezky.